lroedal Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Kunne tenkt meg høyere oppløsning på xboxen min, men har den tidligste Core-utgaven, som ikke har HDMI-utgang (noe jeg har forstått at de nyere har?). Men kan jeg kople på en kabel av denne typen; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32489 For å få koplet xboxen inn på komponentinngangen på TVen? Eller vil ikke en slik kabel fungere med core-utgaven? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Ok, flott! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Jepp, det funker fjell. Bruker det selv på min Core ^^ Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Men har kun en component-inngang på TVen, og den er okkupert av Wiien min. Tenkte meg å kjøpe en component-splitt fra Dealextreme i tillegg til kabelen, slik at jeg kan ha xboxen og Wiien koplet på samtidig. Men så selger de ikke component->component-kabel på Dealextreme.... Noen som vet hvor de selger dette hen? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg