Gå til innhold

Pc i 96 mondeo


AudiRadar

Anbefalte innlegg

Hei har en bærbar pc,en dell,ikke den kraftigeste saken.har akkurat bytta ut så tenkte at jeg skulle bruke den og ha i bilen.

hva er det jeg må ha extra for og kunne bruke den??

Har en pioneer avh p5000dvd i bilen nå,går det og koble pcn til denne for og bruke touch screnen på denne???

Hvordan gjør jeg det med strømmen??

Går det og få feilkoder på motoren på pcn?

 

Planen med pcen er:

internett

gps

Dvd

 

 

MVH Reidar

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har en bærbar pc,en dell,ikke den kraftigeste saken.har akkurat bytta ut så tenkte at jeg skulle bruke den og ha i bilen.

hva er det jeg må ha extra for og kunne bruke den??

Har en pioneer avh p5000dvd i bilen nå,går det og koble pcn til denne for og bruke touch screnen på denne???

Hvordan gjør jeg det med strømmen??

Går det og få feilkoder på motoren på pcn?

 

Planen med pcen er:

internett

gps

Dvd

 

 

MVH Reidar

 

Spennende prosjekt.

 

Ang. bærbar - enkelt!

 

Kjøp en GOD strømforsyning for bærbar PC til bil. That's it. Koble gjerne direkte mot batteri, og legg opp sikringer etc. dermed er du sikker på at ledningene er kraftig nok. Voltstyrke og strømforbruk ser du på PCen.

 

Så lenge bilen din støtter OBD-II så skal det ikke være mer enn en hundrelapp på ebay for å få koblet opp bilen til PC.

 

Internett fikser du med mobilt bredbånd.

 

Å bruke touch-screen på en annen enhet blir vanskeligere. Du må jo ha en måte for å få data fra touch-screen INN til PC. Noe som derfor ikke går. Og når det gjelder å få bilde på den skjermen, så må du finne ut hva du har av video-utganger på PC (VGA,DVI,HDMI,S-Video,Compositt) og se hva som er av inn-video på skjermen.

 

Mest sannsynlig kan du sende compositt e.l. inn til skjermen, men ang. styring av PC med touch-screen, det tror jeg du må glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår