vag 3 diesel purke Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 jeg har en golf 3 diesel som jeg har skifet vannpumpe å det kan virke som slangen fra vann pumpen over til adapter til oljefilteret lekker som juling. for ifra vannpumpen så deler denne slangen seg i 2 å begge går inn ved oljefilteret der. det kan virke som om denne har et lite hull som er vrient å se. men har noen en slik slange jeg kan kjøpe eller et tips på å tette disse vann slangene? det haster veldig! jeg trenger egentlig bilen i morgen. takker gladlig for alle svar :) Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 ser nå at det ikke er slangen som er fucked, det er nippelen inn på oljefilter adapteren som har blitt firkantet ettet mye slit for å få av slangene :P noen som har noe tips her ? :P tror det kan bli vrient å rette den uten at den spreker. å hvor jeg skal skifte den ut så ser det dyrt ut :P Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Rett ut grovt, og bruk ei skikkelig slangeklemme med skrue, gjerne litt pakningssement rundt flensen for sikkerhetsskyld. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 har prøvd det med ser ut til at den lekker fremdeles :P selv med sement :P noen flere gode tips ? Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg