srednA Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 (endret) Jeg har kjøpt meg en 97 mod fiesta. Er litt å gjør på den og drivmansjett på begge sider ytre må byttes. Saken er at jeg ikke får drivknuta ut av senteret(i hjullageret). Jeg har slått med slegge osv. Er det en låsefunksjon på disse bilene som jeg ikke har sett? Jeg har gjort denne jobben mange ganger på vw, men aldri ford. Endret Januar 1, 2010 av srednA Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Tørk vekk greasen og se om du finner en låsering inni der ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Tørk vekk greasen og se om du finner en låsering inni der ;) Jeg har kun kjent inni alt griset, men kunne ikke finne låsering da. Skal sjekke bedre neste gang. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Oi, ser nå at jeg ikke leste innlegget din skikkelig. Jeg forstod at du ikke fikk knuten av akselen, men ser nå at problemet er at du ikke får knuten ut av navet. Mitt eneste tips da er å gå tilbake til VAG-produkt ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Oi, ser nå at jeg ikke leste innlegget din skikkelig. Jeg forstod at du ikke fikk knuten av akselen, men ser nå at problemet er at du ikke får knuten ut av navet. Mitt eneste tips da er å gå tilbake til VAG-produkt ;) Hehe, jeg måtte redigere litt på teksten. Får prøve med litt varme på det, har smørt inn alt og det har stått noen dager. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Nå er jobben gjort. Knuta er bare å banke ut, men satt utrolig godt. Bare pm om noen trenger en god fiesta i løpet av måneden. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg