Jesper1201 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Hei. Jeg skal bytte ut høytallerene i mondeo'n min med 6.5" forran og bak, men problemet er at jeg ikke får av dørpanelene, noen som kan gi en kjapp forklaring på hvordan jeg kan få de av? :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Først må du ut med den lille proppen over skruen i speildekselet. og seff ut med skruenSitter noen skruer rundt i ytterkant. Så må du ta av innfellingen midt i dørhåndtaket, da finner du to skruer bak der. Så er det en bak et lite lokk ved dørlommen. Hvis du har vindussveiv sitter det et lite klips som skyves til siden mellom sveiva og avstandsskiva Når de er fjerna drar du trekket ut fra døren i nederkant og gir det et lite rapp oppover Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Takk for hjelpen :D Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg