Tiini Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Lakker speilene svart. Fiks øyelokk på den. Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Sleng på original grillen igjen, få nye orinale speil, lakker turbofelga svart og fjern soting. Da har du skyss du kan skryte til småfrøknene i baksetet om;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 haha nei beholder den sånn som den er nå:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 skam rå farge ;D Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 først og fremst må den nærmere bakken, så må du få breie hjul på, hvis du ser på denne tråden, så finner du ut åssen stuket skal være på godbilen din http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/214414-la-snakke-stuk-stance.html Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 takk;D ja den må lavere ettervært. har fått sveiset det meste av rust, lakkert speil fester og felger, så mangler jeg og få tak i noe fler lister. [/img] og ett bilde fra litt i høyden syns det blei litt tøft;P [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 har du farge koden på den truse blåe bilen din ;D Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 å den er? er d org volvo farge? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bella6 Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 takk for svar:) tar i værtfall bedre vare på den enn forigje eier:) skal ta rusta på den,har fiksa ledningsnettet i den har dratt ut sikkert 10meter ledning ikke var til noe, bytta varmeapprat. jeg skal ha svart grill og lakke opp alt det svarte på den. se om det blir 60senk, også må få tak i noen 17-18felger:) jeg syns bilen skiller seg nok ut i denne fargen så bytter ikke:P har vurdert zenon men veit ikke helt. hva er prisen for add on leppa forran?? det kommer bedre bilder i morra.. Forrge eier tok hvertfall ikke vare på den.hehe Siter Pumpen i bött, sota gött;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 'Sikkens cm464a3' (er en posisjon i colormap'n) det er fargen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Regner med det er deg jeg har møtt i Hønefoss to ganger nå. Første gangen med kun parklys, og andre gangen imot i en enveiskjørt vei :wonder: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Det er sikkert bilen min. men hvis du møtte den i går var det ikke jeg som kjørte :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Sjåføren virka litt på bærtur for og si det sånn :P Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg