RSCoz Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Har trådstarter fått på noen km på nybilen? Blir fort noen mil i slik bil :D Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sushi Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Har trådstarter fått på noen km på nybilen? Blir fort noen mil i slik bil :D Japp. Det stemmer. :) Har fått snart 9k på bilen siden 19 april. Jeg var nylig på en bilferie i Sverige, Danmark,Tyskland, Sveits, Østerrike, Italia, Tjekkia og Polen. :D Har bare positive opplevelser hittils med bilen. Det som imponerer meg mest er at den er alt fra praktisk feriebil til en rimelig rask og sporty bil. Den var veldig behagelig å kjøre på langtur. Fikk testet den litt på autobahn og jeg var oppe i ca 230 km/t flere ganger og selv i den farten oppførte bilen seg stabilt. Trodde virkelig ikke jeg skulle komme til å kjøre såpass fort men bilen oppfordrer til å tråkke litt ekstra. :) Derimot brukte jeg godt med drivstoff da jeg holdt ganske grei fart på autobahn. Jeg kjørte nøyaktig på 0,8l milen som gjennomsnitt på hele turen på 6470km. Jeg skal prøve å poste noen bilder fra turen senere. :) Kan nevne at det var spesielt spennende å kjøre over alpene da det faktisk var snø på veien over i de høyeste toppene. Forresten er det helt merkelig å kjøre i Norge igjen etter å ha kjørt i europa. Alt er som sakte film nå. Nå merker jeg virkelig at Norge henger langt bak når det gjelder vei og trafikkavvikling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Japp. Det stemmer. :) Har fått snart 9k på bilen siden 19 april. Jeg var nylig på en bilferie i Sverige, Danmark,Tyskland, Sveits, Østerrike, Italia, Tjekkia og Polen. :D Har bare positive opplevelser hittils med bilen. Det som imponerer meg mest er at den er alt fra praktisk feriebil til en rimelig rask og sporty bil. Den var veldig behagelig å kjøre på langtur. Fikk testet den litt på autobahn og jeg var oppe i ca 230 km/t flere ganger og selv i den farten oppførte bilen seg stabilt. Trodde virkelig ikke jeg skulle komme til å kjøre såpass fort men bilen oppfordrer til å tråkke litt ekstra. :) Derimot brukte jeg godt med drivstoff da jeg holdt ganske grei fart på autobahn. Jeg kjørte nøyaktig på 0,8l milen som gjennomsnitt på hele turen på 6470km. Jeg skal prøve å poste noen bilder fra turen senere. :) Kan nevne at det var spesielt spennende å kjøre over alpene da det faktisk var snø på veien over i de høyeste toppene. Forresten er det helt merkelig å kjøre i Norge igjen etter å ha kjørt i europa. Alt er som sakte film nå. Nå merker jeg virkelig at Norge henger langt bak når det gjelder vei og trafikkavvikling. Flott runde å bli kjent med bilen på! :D Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Bilder fra turen? Helst med bilen. Tips: Ha den på oljeservice rundt 15k, med stempling i boka, så skal jeg kjøpe av deg bilen når du skal selge den :) Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg