ValterEmil Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 (endret) Hei! Min første trå på forumet! Endelig gidda å legge prosjektet mitt ut:-D Kjøpte golfen 21. juni 09. Fikk ikke begynt for en stund sider, ca oktober, november. Har kommet et stykke på vei, har ribbet den innvendig og utvendig. mangler bare å få utav motoren. Så skal det sandblåses, sveise, sparkle, pusses osv. Har lyst å bytte ut motoren på sikt, usikker på hva den blir byttet med. Muligens en 2.0 E Audi 80, eller 1.8 GTI, kom gjerne med tips! :thumb Er fortsatt to år til jeg får lappen så jar har greit med tid :) Har du noen tips eller råd bare å si ifra! :-D Har lyst å lyd isolere bedre, men har lite peiling på dette! Har noen peiling? :) Sorry litt dårlige bilder.. Så her eg lyst poå skivebremser bak, men har lite peiling.. Vis du vett noe, kom med tips! Endret Desember 29, 2009 av ValterEmil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 legg bildene dine på photobucket eller ett annet sted. trykk på bildeknappen som er det nest siste ikonet over textboxen når du skriver hurtigsvar. der limer du inn adressen til bildet. eventuelt legger du inn bildet med den img koden som står på photobucket under bildet Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Få deg en konto på http://www.photobucket.com og legg inn bildene der, klipp ut/kopier linken med IMG code og lim inn på tråden din. Alle bilder på photobucket har en kode, bruk IMG koden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ValterEmil Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 I dag har jeg jobbet 4,5 timer. Snart klar til å ta utav motoren! mangler bare den ene akslingen og eksosen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 kjempebra! Mangler bare noen bilder fra nedplukkinga . Hva med G60 motor? ganske spreke motorer til attenhundre å være, og ganske trimvillige. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Sjer med bilder da Valter. Du har jo det heftiga kamera med speilreflex å greier du kan jo få nice bilder. Men ellers var det bra stå på :partyon::cab Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg