anansab Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Vifta i varmeapparatet på vectran min har tatt kvelden - noen som har eller vet om et sted jeg kan få tak i en ny? Har hørt på div hoggere, men det virker ikke som det er så lett å få tak i... Opel vectra 1997 med elektronisk klima... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 prøv å se på nbfbildeler.no Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Eventuelt finndel.no Er jo mulig å handle på opel og da, men der skal de ha svimlende 3000 for den.. sliter med vifta i min bil og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Broren min kom på besøk. Han har problemer med vifta i varmeapparatet på Vectraen sin han også. Og nå som det er så kaldt! Vifta vil ikke gå av og til. Noen som har tips til å reparere eller smøre opp vifta ? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 kan være reléet som brenne seg fast som gjer at vifta ikkje stoppa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Broren min kom på besøk. Han har problemer med vifta i varmeapparatet på Vectraen sin han også. Og nå som det er så kaldt! Vifta vil ikke gå av og til. Noen som har tips til å reparere eller smøre opp vifta ? -- sliter med akkuratt det samme, har funnet ut at det hjelper å smelle med døra :S(på min iallefall :P) men nå har min konka helt.. 2 vifta på ikke lenge, så nå er ny motstand bestilt.. noe skikkelig drit i denne kulda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Om viftemotoren har problemer med å komme i gang, så virker det ofte å hjelpe den i gang. Ut med pollenfiltyret foran vindusviskerne så kommer man lett til å pirke i gang vifta. Pass fingrene !!! Ser i hvert fall ut til å funke på broderens Vectra til han får byttet vifta. Ny vifte 4400,- hoa Crico, 2500,- hos Bilxtra, ca 700 hos "høggern". -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg