Gå til innhold

åssen monter man panserforlenger?

Ranger emnet


Brian93

Anbefalte innlegg

vet ikke helt kossn det ser ut på den bilen, men viss det er litt annleggsflate så går det ant å lime. epoxy eller araldite gjør jobben( 2. komp. lim, den får du kjøpt på jernia og den slags butikk).

 

eller så får du kjøpt sånn hurtiglim som er beregna på å lime fast spoilere, vinger og den slags.

 

vask overflata med aceton eller anna silikonfjerner før du limer, så sitter det bedre.

 

Mvh. KNS:)

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mot all formoding skulle skru den fast fremfor å lime den som sitter mye bedre og er lettere og benytte seg av!

Så er du smart så velger du skruer som ikke går gjennom panseret, det finnes jo forskjellig lengder på skruer!

Det beste er å sveise og lakkere oppigjen panseret ;) det ville jeg gjort!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er laga i plast sant? da ville jeg hå limt den, enkelt og greit. er det stål så ville jeg nok sveisa den.

 

 

Mvh. KNS;)

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PLast = Du limer den og sparkler igjen sprekken. :)

Bruk noe sikkelige greier så sitter den godt vettu!

 

Retteråsen

 

enig i den Retteråsen.

 

 

epoxy eller araldite 2.komp. lim gjør den jobben utmerka. da står det til dommedag;)

 

___________

Mvh.KNS

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur nok at jeg ikke ville sparkla det. er det ikke laga sånn, såpass bra tilpassa at det ikke blir så voldsom sprekk på det der da?

__________

Mvh.KNS

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det blir ikke ille sprekk på den! Men om du limer den sikkelig, og sparkler så tror jeg det vil gå fint.

Seff bør du ha i bakhodet når du åpner og lukker panseret ditt at du kanskje skal ta det litt piano siden du kjenner forholdene ;)

 

Men jeg ville brukt den plastikk badlooken som mal og skjært ut en i metall og sveisa på!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår