Gå til innhold

4x108 felger ØK. gjerne "shabby" look

Ranger emnet


galant

Anbefalte innlegg

hei

 

 

ska ha felger t sierraen min. bilen er et "Rat-look" bygg, så har tenkt på enkle stålfelger, 17" med litt innpress. som topic sier så er det 4x108 boltsirkel.

 

eller litt jalla/bling bling felger;)

 

mindre felger kan også være av interesse.

 

vet ikke helt ka jeg vil ha på den, så bare skrik ut om du har felg du ska selge!

 

riper og hakk gjør ikke så mye:) men ikke SKEIVE, uten kast..

 

nesten alt av interesse, bare kom med forslag/tilbud med bilder helst!

 

 

Mvh. KNS

Endret av galant
skriveleif

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg disse.. :)

 

http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/241820-15-speedline-corse-4x108.html

 

Er ikke akkurat noe "shabby".. men de passer bra på det meste. :) Skal ha 2000kr!

 

hmmm.. var jo fine dem der:) kjøre lavprofildekk på dem der så slepp jeg jo nesten å senke bilen også.

 

må tenke litt på dem der.. vurdere felga i 14-16" men har da tenkt på litt "retro" utseende, også ganske masse kant.

 

men prisen var jo absolutt ingenting å si på, så må tenke litt på det;) er ett stykke unna også.. men 4x6,5kg går ikke så dyrt med posten da.

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår