Gå til innhold

sht sin passelat og passalav?

Ranger emnet


sht

Anbefalte innlegg

Er jo ikke mye å vise frem, men det er nå hvertfall familebilen her i huset, trofast og god bil :) har hatt den i 2 år nå å det har jo skjedd litt med den. Bilen er en 98/99 mod, varierer litt hvor du ser. 1.8 l motor dessverre uten turbo.

 

her er et bilde av hvordan den så ut da vi kjøpte den

 

passat2.jpg

 

Planen var egentlig å ha den sånn, men den greia gikk rett i vasken,bilen havnet i hendene til lui og inn i lakkboksen for lakkering av svarte lister. 18" felger , emblemfri grill og senkefjører 40/30 ble kjøpt inn, da ble den litt bedre etter min smak

 

passat1.jpg

 

men fremdeles for mye luft mellom hjulbue å dekk, men dette er jo familiebilen og jeg ble nedstemt på og senke mer :| så vi kjørte sånn med den 1 år ca. Men så ble jeg 30 år her for litt siden å pressangen av di kjekke vennene mine var da coilovers :D

 

og da ble den sånn, dårlig bilde! mobilkamera i mørke

 

senk.jpg

 

så kom vinteren og bilen er nesten ubrukelig! typisk. men nå er den hvertfall sånn jeg liker det. har planer om nye lykter foran osv, men det får bli med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker stilen! Du får tenke på at vi nå går mot lysere tider, våren og tiden for trivsel blandt landets coilovers.

 

Ha forresten en fortreffelig juleaften :)

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

lurer på om jeg har feil termostat i bilen eller om den rett og slett får for mye kald luft på radiaroren, får aldri 90 grader når jeg er ute og kjører lengre, ligger på 60-70 grader vil jeg tro. Går opp til 90 grader visst jeg står på tomgang, så går den ned igjen når jeg begyner og kjøre. Sommeren er det aldri noe problem. frister lite og begyne å skru i minusgrader, tror dere det holder å dekke til radiatoren med noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har ikke så mange bilder av den, akkurat nå ser den ikke ut, hater vinter og salt. får håpe det blir plussgrader en dag så det går an og vaske litt igjen. kan ikke huske sist det var minusgrader i flere uker sammenhengene her.

 

Men her er et bilde av coiloversene av merke JOM

 

jom.jpg

 

Veldig fornøyd med det settet til nå hvertfall, så vil det vise seg hvordan holdbarheten er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår