SStrand Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 (endret) Legger ut noen bilder av bilen min :) Er det noen som har forslag til rååe sommerfelger? eller noe annet som gjør den penere/tøffere?:) Kom med forslag:) Endret Desember 22, 2009 av SStrand Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Fine nok de felga der, bare senk foran, så er alt i boks der! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 senkesett eller bare senke fjera? :) Hvordan er det å koble dumpventil på diesel? Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 for å koble dump på en turbo diesel må du ha dette kittet diesel kit Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugrud Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Setta på ei ny potte også da :) hehe Siter Audi S4, 1993 mod Ski-doo 600RS, 2008 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Setta på ei ny potte også da :) hehe det kommer, det kommer :D Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Lyst på nye lykter:) devil eyes med svart eller blank bakgrunn. noen som har bilder?:) Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Sote vinduene, bytte blinklysene, senke litt foran så tenker jeg du er i boks! Personlig hadde jeg også tatt av de to ekstralysene foran :) 5 eika tror jeg hadde kledd bilen din, kanskje en tomme større? :D Ellers en det så er jo bilen grei nok fra før (: Skal du bytte hovedlyktene tror jeg du bør velge blanke! tror det hadde kledd bilen best! Ja, skal ta det til sommer'n:) men usikker på hvor stor mørkheten skal være. lyst til å ha det ganske mørkt, men må se litt hva bilen kler mest :) Blinklysene er byttet til hvite:) men er treig med bilder:P Ekstra lysene skal være på:) syns den blir naken uten. hehe. JAA:D men har sett litt på de du har sett på og :) de er griseråå! skal få noen til å photoshoppe litt:) Ja, syns bilen er pen :) skal ta rusta i hjulbuene bak i sommer. Har også sett på xenon kit i både fjern og nær:) vet ikke om jeg skal bytte baklyktene enda. :) eller bare sote de jeg har:) Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Hør med noen som soter vinduer profesjonelt! bør ikke ha det for mørkt, for det ser rett å slett harry ut!må ha xenon i tåkelysa også da :D Skal få søskenbarnet mitt til å gjøre det! uff, blir fort dyrt. tror det blir vanlige led pærer der gitt. hehe Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg