AøAsterio Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 (endret) Hallo! Jeg har en Toyota corolla gt (AE82)med skiver bak. Jeg mangler bare en del for å fa den på veien igjen, bak på VS er det 2 deler på kalyperen, jeg trenger den innerste delen som holder klossene på plass!:) (Min er knekt) Kanskje det er kransen som noen kaller det. Er det noen som har noe eller vet om et sted jeg kan kjøpe det uten å betale flere store lapper? Eller kan jeg bruke også samma delen fra HS foran? HAr lett i hele Telemark, men er ingen som har noe =/ Mvh, André Ø Endret Januar 4, 2010 av AøAsterio Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panser Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Hei :) Har du sjekka pris på toyota? Det er ikke akkurat avskrekkende priser på delene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg