momo Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Prøve å få skrensa litt i kveld ja. Når har dere tenkt å begynne a? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Jeg setter opp server kl. 20.00! Street legal driftnight :D Regler: -B500 -ingen civicer med rwd osv, må være rwd i utgangspunktet. -Clean lakk, kan ha stickers men ikke rein driftepaint. -Max senk, kantfelg og mye camber er altid en fordel :D -Vi kjører kaido og små baner vi ikke kjører så ofte. -Tenkte vi kunne sette av litt tid til en photoshot også. ellers er det max attack som gjelder :partyon: Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Jeg setter opp server kl. 20.00! Street legal driftnight :D Regler: -B500 -ingen civicer med rwd osv, må være rwd i utgangspunktet. -Clean lakk, kan ha stickers men ikke rein driftepaint. -Max senk, kantfelg og mye camber er altid en fordel :D -Vi kjører kaido og små baner vi ikke kjører så ofte. -Tenkte vi kunne sette av litt tid til en photoshot også. ellers er det max attack som gjelder :partyon: Tøft! Jeg mekker meg et par biler for anledningen. CRUTCH KICKO DORIFTO! :pray Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Oi Blir bare å sennke, diff å max trim til B500 da.. Ellers sliter jeg nok.. Jeg er med. Håper jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Jeg er med, har en del tid å slå ihjel :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 jeg er med..dette hørtest morro ut Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520D_E39 Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Hadde jeg bare hatt gold membership, så hadde jeg blitt med.. Men har ikke fått somla meg til å kjøpe det ennå :well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Da har jeg laga en gammel sladder. :D Funker greit, fikk 155k på kaido. Hihi Full negativ camber bak, å stiv som en pinne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 count me inn ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Da er servern oppe å går :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen-S Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Hehe, kjøpe xbox @ mandag da espen ;) hehe Blir kjøpt i mårra tidlig, så da skal jeg sitte å game for å få noe sprekt til i mårra kveld! :) Siter Det Hvite Vidunderet! Toyota Corolla Projektet mitt http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/205397-hvite-vidunder-corolla-projekt.html#post2278068 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Takker for ikvell gutta, skjedde mye arttigt å kult på banen. Håper det blir litt bilder av all den villmanns kjøringa vår :cab:biker:scooter::driving:drive2 Hehe. Og av alle dem forskjellige bilene vi brukte:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Ja var gøy går, kult at det ble full lobby også :) Savet noen replay så jeg skal ta noen bilder etterhvert. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 ja var morro igår :) er det noen som kan legge ut ett basic setup i negativ camber style?? :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Bare sett cambern din i negativ.. Ikke no hokus pokus :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg