momo Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Hva er særr drifting? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Tenkte på den tråden jeg skreiv litt tidlgere, formasjons drift ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Scoreboard skrensa litt i går.. (grunnen til at jeg forsvant var at internettet min kødda det til og jeg plutselig fikk 33.6 dialup hastighet) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 nice ;) skjønner ikke åssen du greier å få så mye en gang jeg :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Lenge siden det har skjedd noe her nå :P Men, noen som skal drifte i helga ? og momo du skal være med :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Lenge siden det har skjedd noe her nå :P Men, noen som skal drifte i helga ? og momo du skal være med :P Å? Makan.. er sikkert no curling eller kunstløp på tv da! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Noen som blir med og leke seg litt nå? Før Langrennet startet. Ta litt bilder, drifte og sånt kos? :) Legg meg til om du blir med: tmattack (Jeg suger..:P) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 syntes ikke du var dårlig til å drifte. Men noen som skal drifte i dag ? altså twin drift :) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 syntes ikke du var dårlig til å drifte. Men noen som skal drifte i dag ? altså twin drift :) kan sikkert bli med men er jo ikke direkte god til det men man lerer så lenge man lever:) når ca? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Det skal skrenses NÅ! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Skrensing på road atlanta denne uka ? liten konk elns ? Den er jo litt utfordrene den delen som driftes på i virkligheten ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Du kjenner meg; Jeg er med :D Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Du kjenner meg; Jeg er med :D hehe ;P good Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 JEg er med i dag på denne banen. kul den sløyfa der ass Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 JEg er med i dag på denne banen. kul den sløyfa der ass Passer bra for meg idag og :) Er på Live fra ca kl 19.00/19.30 om alt går som tenkt Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg