Gjest lundoz Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 (endret) Hei, Vurderer å sette på en takspoiler på min nye audi a3 2010 sportback. Slik ser bilen min ut bakfra idag: Ser at det finnes en del typer å velge mellom: Votex spoiler med bremselys fra møller 3500 kr: S-line spoiler med bremselys ( Kan man montere dette på en ikke s-line bil?? ) : Spoiler fra Ebay.de som bruker eksisterende bremselys: Hva synes dere passer best? Og hva er lettest å montere? Fikk vite at votex så overfører man eksiterende bremselys til den nye spoileren mens s-line følger det med et nytt bremselys.. Ser for meg at å koble på et nytt bremselys kanskje er litt av en jobb? Hva mener dere? Skal i tillegg kjøre på med deffusoren bak som dere ser på bildet. Fikk en pris på dette til 3026 kr. Synes dette gir bilen et kjempe tøft preg. Endret Desember 20, 2009 av lundoz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wadosa Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Sent svar: Hva gikk du for? Hva ble prisen? Monterte du det selv? Sikler selv etter en fet takkant spoiler til min nye bil som kommer i uke 52 :) Siter - 2011 Audi A3 Ambition 1,6TDI - 1998 VW Passat 1,6 *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg