bimmapowah Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Hei! Igår var jeg ute å kjørte med min bimmer, så satte jeg fra meg bilen på kvelden, å lot den stå ute i natt. Så skulle jeg avgårde igjen i dag! Men da var clutchen helt død, den tar ikke tak eller noe. Noen som veit hva det kan være ? Har starta bilen å latt den stå litt på tunggang for å få bilen varm, har mistanke på at clutchen har frysi (16-grader i natt) Men har aldri opplevd noe lignende før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 kan være fukt på lamellplata. eller "Bremsevska" clutsjveska som er fryst. sjeldent den er bytta. og siden bremseveske er hydroskopisk, betyr det at den trekker til seg vann. derfor den annbefales å byttes hvert 2. år. men ikke alltig folk er like flink å lufte clutsj kretsen. kan være et alternaltiv. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmapowah Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Okey, var nok det som du sa, jeg lot bilen stå på tunggang en god stund, å da begynte den å komme seg :) Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg