Falaon Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 det er noe krøll med lysa på min w124 300D. jeg kræsja med ett rådyr i høst, og etter det så kutter instrumentbelysningen,baklysa og tåkelysa forran og bak når jeg skrur på fullt lys. ganske merkelig egentlig, mye mulig at det er noen releer som er gåene, men vet ikke hvor de ligger eller åssen type det er.. Håper noen kan greie på dette:) Siter -87 Volvo 740 Tic - B230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Det var ganske så sant rart, iallefall med tanke på at det ikke er noen relèer involvert. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falaon Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 nei det er mulig det, parklys fungerer heller ikke før jeg vrir om til kjørelys heller.. jævelig merkelig, det burde jo være releer som har noe med lys styringene å gjøre vel? :| Siter -87 Volvo 740 Tic - B230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 nei det er mulig det, parklys fungerer heller ikke før jeg vrir om til kjørelys heller.. jævelig merkelig, det burde jo være releer som har noe med lys styringene å gjøre vel? :| Tyske bilprodusenter er "allergiske" mot releer, og har ikke begynt å bruke det i stor grad før på de nyeste bilene. Så all strømmen går igjennom bryterne, noe som gir lang føringsvei, mye spenningsfall og mye varmgang. Spesielt volkswagen har problem med lysbryterne sine pga dette. Mercedes sine brytere virker vesentlig mer solide, og holder lenger. Men det kan jo være din bryter har tatt kvelden allikevel, jeg ville prøvd med en annen bryter. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Finnes det noe kjørelysopplegg på din, er det montert større pærer enn orginalt?. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falaon Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 hmm.. det var automatisk kjørelys(nærlys) på den før, men det klikka plutselig for en god stund siden. men kan jo prøve å bytte bryteren, skal kan anskaffe meg en først:) Siter -87 Volvo 740 Tic - B230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg