DRFT-R Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Kom over denne linken på et mc forum jeg henger på i usa! må bare si at å drite seg ut på denne måten som det her hadde jeg frivillig lagt fra meg bil og førerkort og gått hjem! .....PRICELESS! http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=332203 Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 LOL, må vel innrømme at han ba om det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Ha ha Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 litt slemt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Satt å tenkte at nå kom han til å gruse han jeg, men det der var faktisk nesten bedre! :D Kuken krympa vel omtrent like mye som den hadde gjort om han hadde blitt frakjørt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Pass på hvem du prøver å kappkjøre mot! men igjen så er det faktisk noken som har vett til å la vær sånnt ;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 men igjen så er det faktisk noken som har vett til å la vær sånnt ;) det er jo fordi han er snut :) hahha! rent utspekulert rævkjørt! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg