245 gl Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Er dette ved bremsepedalen innkoblet? min 95' 960 suger falskluft når jeg bruker bremsen, dette merkes spesielt ved køkjøring da bilen går som ei krykka...så slepper jeg br. pedalen, og bilen går helt normalt igjen...motoren er varm når dette skjer...må bytte br. kraftforsterkeren for at dette skal bli bra... Bare et tips fra mi side da :P Men prøvd å rense tomgangsregulator skikkelig og så smøre den opp igjen med høytemp. smørefett på spray? Evt. rense gasspjeld...bilen har sikket ikke vondt av det hvis det ikke har blitt gjort før :P Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 (endret) Er dette ved bremsepedalen innkoblet? min 95' 960 suger falskluft når jeg bruker bremsen, dette merkes spesielt ved køkjøring da bilen går som ei krykka...så slepper jeg br. pedalen, og bilen går helt normalt igjen...motoren er varm når dette skjer...må bytte br. kraftforsterkeren for at dette skal bli bra... Bare et tips fra mi side da :P Nei går som et dass uansett. Men prøvd å rense tomgangsregulator skikkelig og så smøre den opp igjen med høytemp. smørefett på spray? Evt. rense gasspjeld...bilen har sikket ikke vondt av det hvis det ikke har blitt gjort før :P Prøve dette, takkeju :pray Endret Februar 19, 2010 av Mysemannen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 To måneder frem og tilbake på verksted uten at de fant ut av det, de bytta BTR, LMM, plugger. Så fikk jeg en stemme i hodet som sa at lambda var defekt, kjøpte heim billigste sak på blidtema og bilen ble strålende fornøyd. case closed. (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg