Gå til innhold

Vegard's Mercedes Benz 190E W201 Prosjekt

Ranger emnet


NilsenRacing

Anbefalte innlegg

har no ett bilde av bilen for ett par uke siden da vi va ute å prøvekjørte den litt, men de ser ut som bilen har blitt skjeiv så han som eige den no vurdera bare å plukke den heilt ned å vrake karosseriet og bare bruke delane.

DSC00066.jpg

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den bilen skal vist på veien igjen fikk e vite no :) men blir lite med oppdateringer fremover i helga hvertfall ettersom jeg skal jobbe imorra og søndag så er det den forbanna skolen igjen å når de endelig er påskeferie skal jeg jobbe igjen :S men men kos med 100% betaling :D

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass forsto han hva en stor idiot og fikk vite at han hadde kræasja bilen men ikke at han plukka av delan på bilen. girkassa som sto i hva nyoverhalla og nettop skifta på biln. bilen hva jo meget fin men en del feil som måtte rettes på. Jeg tok manta a han hadde og fikk 15tusen i cash i tilegg, så solgte jeg manta a for 10000kr og stolan for 3tusen og solgte ei girkasse for 1000kr så totalt tjente jeg ca 28-30tusen for merca. kjøpte den selv for 19tusen, men pruta den ned fra 27tusen.

 

Her har du noen bilder da jeg eide bilen. så har du et fint utgangspunk og gå etter når du skal bygge

 

P020809_1824.jpg

P020809_182401.jpg

P020809_182402.jpg

P020809_1825.jpg

P020809_182501.jpg

P020809_182502.jpg

P020809_182503.jpg

P020809_1826.jpg

P020809_182601.jpg

5340933_520x0.jpg

190eside.jpg

190eimprezaback.jpg

impreza190e.jpg

front190e.jpg

190eleftheadlight.jpg

Back190ecopy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dinne bilen har jo vert fin en gang å de ser ut som om att den blir bygd opp igjen bare med andre felger :) hvilken dim hadde du på dekkene ? og hvor mye var den senket ? å er de så det er lsd diff på den eller ? spinne hvertfall bra :)

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dinne bilen har jo vert fin en gang å de ser ut som om att den blir bygd opp igjen bare med andre felger :) hvilken dim hadde du på dekkene ? og hvor mye var den senket ? å er de så det er lsd diff på den eller ? spinne hvertfall bra :)

 

Ja hva veldig fin da jeg hadde den og forige eier hadde den.

16v stylinga hva fra gamle pioner demo merca. bilen hva orginal da forige eier kjøpte den han ga 20lappa for dne, 5tusen for stylinga,5tusen for løkten tel bilen,5000tusen for felgan, par tusen for vingen.

 

jeg kjørte med de 18felgan som vinterfelga da hadde jeg piggfrie 224/45-18 på vinter. så vart det montert det samme tel sommern mein eg. den var senket ca 70mm foran og 60mm bak

 

Det hva lsd diff da jeg solgte biln.diffen sku kom fra en 16v fikk jeg beskjed om, men spølla nu på begge bakhjulan da jeg hadde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 225/40/r18 på de felgane no men tror e skal gå ned til 215/35/r18 :) ga 4000 for felgane me slitte dekk og litt klarlakk som flassa :( litt kantkjørt dei eine men skal få polert kant og styr på de så blir vell bra :) bare å poste alt av bilde du har av bilen igrunn for han som eige den no vil ha eller om du sende på pm ! spilla ingen rolle :) koslig med info om bilen hvertfall :D

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 225/40/r18 på de felgane no men tror e skal gå ned til 215/35/r18 :) ga 4000 for felgane me slitte dekk og litt klarlakk som flassa :( litt kantkjørt dei eine men skal få polert kant og styr på de så blir vell bra :) bare å poste alt av bilde du har av bilen igrunn for han som eige den no vil ha eller om du sende på pm ! spilla ingen rolle :) koslig med info om bilen hvertfall :D

 

okey 225 er fin størrelse men 214/35-18 er bedre da slepp du subing osv.

 

felgan hva ikke kantkjørt eller skadda da jeg solgte bilen.

Bare me han som eie den nu om å sende meg et pm så skal jeg fortell alt jeg veit om bilen og historikken om den. Skifta en masse deler da jeg hadde den. Veit ikke om de sparkeplaten står i framme med høytalere atme pedalan enda men de er proft laga av pioner da de bygge demobil for mange år siden.

 

Men du får stå på med ditt prosjekt. du får få ny eigern til og lag en tråd om bilen sin her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wohoo :P

 

Ja ser der va en feil eier en plass i rekka jah,,

Har bestemt me for å lage den til å ha den som bruksbil i stede for 2,0E'en :)

 

Du som har den nu? du får lag en prosjekt tråd om den.

 

Han som kjøpte den til meg er nu hvertfall en idiot.

Da jeg solgte den mangla det ei hjulbue liste høyre framme.

Ellers så måtte den inn på teknisk kontroll på biltilsynet grunnet eiern før meg vart stoppa og senkinga,felga og lys sto ikke i vognkortet. Ellers hva bilen meget bra. Skifta girkassa til ei nyoverhalla ei, ny cluch,hva nytt register på motor, topppakning skifta jeg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e nok han som eige den no ja :) bilen e desverre rasskjørt :(
vet ikke om ditte e du som har filma eller han som kjøpte den men spinne på hvertfall greit :)

 

Kjenn at eg bir forbanna, har eg møtt han nu sku eg ha klinka fyrn rett ned. er nok han som bedriv spinninga, jeg som har fått tatt de bildan av bilen. det bilde av merca og mantan er fra trondheim da han overtok merca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi va ute å kjørte den no så va ikkje girkassa av de beste slage.. va ikke "nyoverhalt" da for å si de slik :( e synn att dinna bilen der skulle bli så rasskjørt, men slapp av :) bilen e i gode hender no :D den blir bygd opp igjen me full 16v styling og slikt, men da uten felgane da siden men no e mine..

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi va ute å kjørte den no så va ikkje girkassa av de beste slage.. va ikke "nyoverhalt" da for å si de slik :( e synn att dinna bilen der skulle bli så rasskjørt, men slapp av :) bilen e i gode hender no :D den blir bygd opp igjen me full 16v styling og slikt, men da uten felgane da siden men no e mine..

 

 

jepps den hva nyoverhalt, men han har vell rasert den som han gjør med alt ana han tar på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår