nollie1982 Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 bump Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 er det seriøst ingen her som vil ha en audi som går jævlig godt..? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 ville kosta på meg noen bedre bilder :) vaska og rydda bil selger LITT bedre enn en som er rotete og skitten Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 ville kosta på meg noen bedre bilder :) vaska og rydda bil selger LITT bedre enn en som er rotete og skittenjojo.. men de bildene var at folk kunne se hvordan bilen så ut ;) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 mere info om motor gir og alt.. chip?omtrent nyoverhalet motor av Kenneth Alm.. er vel gjort det meste ang. motor oppgraderinger tror jeg.. girkassa er orginal.. kun en sterkere clutch.. er også 3" effekt aqnlegg fra turbo og ut, med ei potte bakerst.. tror motor styringa er oppgradert ja.. vet ikke helt eksakt effekt i motoren, men den spinner lett ut 1-3 på tørr asfalt.. skal finne ut litt mer info om motor og gir av kenneth senere.. det her er ihvertfall latterlig billig.. fikk bud av en på 105, men han har ikke skaffa penger enda, etter 3 måneder, så da skal jeg prøve å selge den videre.. ;) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 MEEEN.. som det står først i tråden her.. RING! Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 :bump Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 btw. motoren har gått 31000 etter full overhaling :P burde da være mulig å få solgt den har for den her prisen? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 bump Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 siden det ikke er min bil så fikk jeg litt mer info om bilen og motoren.. er vist orginale porsche bremser,motoren er vist god for 500 hester hvis man får tuna den opp skikkelig! er nye stempler,råder,kammer+++ har ikke kjørt med så mye effekt fordi er ikke noe vits med så mye effekt på en framhjulstrekk..(syntes han da) hehe.. hbo. 80000! Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 (endret) skal nå legge ut audien min pga. ny bil..... siden det ikke er min bil så fikk jeg litt mer info om bilen og motoren.. er vist orginale porsche bremser,motoren er vist god for 500 hester hvis man får tuna den opp skikkelig! er nye stempler,råder,kammer+++ har ikke kjørt med så mye effekt fordi er ikke noe vits med så mye effekt på en framhjulstrekk..(syntes han da) hehe.. hbo. 80000! Sikkert lurt å bestemme seg om bilen er din eller ikke, så vil du fremstå som litt mer samlet og seriøs. Endret Mars 28, 2010 av henne skriblefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 var det ikke jeg som la inn det første innlegget! men hvis det er flere som har noe å klage på så ta det på pm! er du ikke interessert i bilen eller ikke har penger så behøver du ikke å spamme ned her! Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 ny pris! 70000! Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg