Gå til innhold

SV prøvde å innføre krav om kun 1 bil per husholdning.

Ranger emnet


77-Vette

Anbefalte innlegg

Enig med Viking 067. Jo flere forslag SV kommer med, jo mindre oppslutning får de. Om fire år er SV under sperregrensen og vips.. Borte :)

Da skal flagget opp..

 

Ser noen forhelliger elbil. Sett dere litt inn i hvordan det her fungerer. I løpet av noen få år må batteripakken i en elbil skiftes i sin helet. Koster fort 100 store det. Da hjelper det lite å kunne kjøre i kollektivfeltet. En annen ting. Hva skjer når la oss si 10% av bilparken i Norge er elbiler. Hva tror dere da skjer med gratis parkering, lavere engangsavgift, kjøring i kollektivfelt, og andre fordeler. Vips... Borte.

Sikkerhet? Har litt erfaring med Think og trenger egentlig ikke si mere.. Tryggere å kollidere med motorsyykkel jo

Elbil vil aldri bli noen suksess

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker alle urealistiske SV-forslag velkommen og håper de bidrar til det politiske selvmord vi alle ønsker at SV skal begå og som de nærmer seg med stormskritt!

 

Det likte jeg svært godt! Takk for deet! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SV og AP tror vel at alle familier bor i byen, har 2 barn, og kort vei til jobb. Det finnes ikke andre folk i dette landet enn denne typen.

 

Ikke alle kan ta buss, gå eller sykle til jobben. Og på ettermiddagen? Skal de følge ungene på bussen til fotballtreningen, og ta to busser for å komme til matbutikken? Skal de som bor på en grusvei 5 km oppi heia gå 7 km for å komme til nærmeste bussholdeplass?

 

Men godt er det at Kristin Halvorsen misslykkes. Hver gang hun misslykkes i det hun gjør blir jeg glad. Så når SV er ute av politikken vil verden bli en bedre plass. Så må vi få ut alt som er rødt og grønt.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet som virkelig får meg til å bli rasende er når jeg hører slikt som dette: http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1422188.ece

 

Er det slik at bilistene SKAL finansiere resten av Norge? Ser sånn ut hvis vi skal høre på denne AP-fjotten.

Når flere velger miljøvennlige biler, så setter staten avgiftene opp igjen for at det fremdeles skal svi like mye å være glad i bil.

1977 Chevrolet Corvette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 milliarder mindre i statskassa er jo en liten pris å betale for miljøet, eller hva onkel stat? :)

 

Men godt er det at Kristin Halvorsen misslykkes. Hver gang hun misslykkes i det hun gjør blir jeg glad. Så når SV er ute av politikken vil verden bli en bedre plass. Så må vi få ut alt som er rødt og grønt.

 

Nå var det ikke akkurat Kristin Halvorsen som foreslo dette her da......

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående de fire milliardene så krympet de visst fort til 268 millioner. Resten skyldtes visst lavere antall solgte biler i sin helhet. Er ikke så lett å både være politiker og bruke hue samtidig.

 

Nå var det vel en eller annen avis som hadde funnet ut at det var 3,8 mill, og spurte denne APen hva han mente om det. Han gikk seff rett i fella, og nå påberoper han seg å ære feilsitert

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår