Gå til innhold

Ny Audi 2.0TFSI 180HK'er bestillt!

Ranger emnet


Bjerknez

Anbefalte innlegg

Da kan jeg meddele at ny bil er bestillt smile.gif

 

Det ble kanskje overaskende for noen at valget til slutt ble bensinutgave denne gangen...(?)

 

Uansett... Bilen jeg bestillte er en Audi A4 Avant 2.0TSI Multitronic 180HK'er med følgende utstyr:

 

S-line interiørpakke

Teknikkpakke

S-line Sportpakke

Lys/regnsensor m/fjernlysassistent

Cruisekontroll

19" dobbeleikers S-line felger

Førerinfo. system med fargedisplay

Sotede ruter

Aut. avblendbart innvendig speil

MLF Sportsratt S-line

Sportsunderstell (senket 15mm)

Midtarmlene

Blanke sidelister

 

Summen ble til slutt 558.000,- og med 100.000,- i innksudd ble det 4.800 pr. mnd å betale.

 

Prøvekjørte en A5 med slik motor i dag og ble frelst.

Er vel ikke sikker på at den hadde kjørt fra Touranen min, men helheten er veldig mye bedre.

Jeg har vært veldig fornøyd med Touran'en så langt og kommer faktisk til å savne denne, men bilen ovenfor er nok ett par klasser opp. Bilen er faktisk helt fantastisk å se på med det utstyret og jeg falt pladask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir den der, men er jeg helt i ørska eller har du ikke skrevet hvilken farge du har valgt?

Hehe... mulig jeg glemte det...

 

Fargen blir Fantomsort perleeffekt.

Du kan få mer detaljert info om bilen her:

http://www.bjerknez.no/?p=1510

 

Bildet av bilen du ser på den siden erhelt lik min bil. Bortsett fra de svarte felgene. Felgene jeg skal ha ser du på bildet under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... mulig jeg glemte det...

 

Fargen blir Fantomsort perleeffekt.

Du kan få mer detaljert info om bilen her:

http://www.bjerknez.no/?p=1510

 

Bildet av bilen du ser på den siden erhelt lik min bil. Bortsett fra de svarte felgene. Felgene jeg skal ha ser du på bildet under.

 

 

GRATULERER MED NY AUDI! ;)

Når sier møller at du får den?

 

Hvor fort gjør denne vogna 0-100? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED NY AUDI! ;)

Når sier møller at du får den?

 

Hvor fort gjør denne vogna 0-100? :)

Takk skal du ha :)

 

Jeg får den i midten av mars en gang. (Uke 10)

 

På papiret så skal den gjøre 0-100km/t på 8.6sek. (som avant)

Sedanen klarer dette på 8.2 ifg. papiret. Sikkert grunnet litt lavere vekt vil jeg tro.

 

Mange sier dog at man har klart aksellerasjonstesten raskere...

Kommer vel litt ann på om man velger manuell/Sport/Drive når man prøver vil jeg tro.

 

Det går uansett fort nok, og girkassen er herlig! Har nemmelig prøvd samme motor med mlt-kasse i en A5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :)

 

Jeg får den i midten av mars en gang. (Uke 10)

 

På papiret så skal den gjøre 0-100km/t på 8.6sek. (som avant)

Sedanen klarer dette på 8.2 ifg. papiret. Sikkert grunnet litt lavere vekt vil jeg tro.

 

Mange sier dog at man har klart aksellerasjonstesten raskere...

Kommer vel litt ann på om man velger manuell/Sport/Drive når man prøver vil jeg tro.

 

Det går uansett fort nok, og girkassen er herlig! Har nemmelig prøvd samme motor med mlt-kasse i en A5 :)

 

Flott bil har du uansett fått bestilt deg! ;)

MLT-kasse er smooth-ere enn smooth!

Vet du når det er for seint å legge til utstyr, etter at bilen er bestilt?

Bestilte A4 allroad den 2.desember - tror du det er for seint å bestille cruisecontroll til den? Dumme meg som ikke gjorde det med en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil har du uansett fått bestilt deg! ;)

MLT-kasse er smooth-ere enn smooth!

Vet du når det er for seint å legge til utstyr, etter at bilen er bestilt?

Bestilte A4 allroad den 2.desember - tror du det er for seint å bestille cruisecontroll til den? Dumme meg som ikke gjorde det med en gang :D

Hvis bilen har fått ett produksjonsnummer, så er det nok for sent ja...

Hvis du bestillte den 2.desember så vil jeg nok tippe det er for sent. Selgeren min sa at det tok ca. 2-3 virkedager fra bestillingen ble lagt inn til bilen fikk ett produksjonsnummer. Mulig dette har tatt lenger tid hos deg.

 

Jeg ville uansett tatt en telefon til forhandleren fortere en svint hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen har fått ett produksjonsnummer, så er det nok for sent ja...

Hvis du bestillte den 2.desember så vil jeg nok tippe det er for sent. Selgeren min sa at det tok ca. 2-3 virkedager fra bestillingen ble lagt inn til bilen fikk ett produksjonsnummer. Mulig dette har tatt lenger tid hos deg.

 

Jeg ville uansett tatt en telefon til forhandleren fortere en svint hvis jeg var deg.

 

Får ta en telefon i morra da ;)

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott bil. Fikk veldig lik i oktober (etter 3 mnds venting)

 

Skulle jeg tipset deg om noe så er det panorama tak og advance key. Det er for meg det viktigste og kuleste. I tilegg er vel S-line sportsunderstell også en mulighet. Tror nok jeg ville valgt det isteden for vanlig sporstunderstell (20mm). (min bil har samme senking som du har bestilt men 1 cm til ville ikke gjort noe)

 

Møller sier at det er veldig hardt, men etter min smak er det ikke noe problem.

 

Jeg valgte å gå for manuell gir da MLT føltes utroligt treigt ut for meg. S-line eksteriør valgtejeg ikke for det passer ikke med den orginale stylingen jeg har lyst på.

 

Noen bilder av min kjerre:

audi_br06ano.jpg

 

audi_br04.jpg

 

 

audi_br05.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil har du uansett fått bestilt deg! ;)

MLT-kasse er smooth-ere enn smooth!

Vet du når det er for seint å legge til utstyr, etter at bilen er bestilt?

Bestilte A4 allroad den 2.desember - tror du det er for seint å bestille cruisecontroll til den? Dumme meg som ikke gjorde det med en gang :D

 

Det bør ikke være noe problem å endre. Jeg endret til det var ca 4 uker igjen. (2 mnd etter jeg bestilte) . (tok 3 mnd fra jeg bestilte til jeg fikk den)

 

Jeg la til ekstrautstyr 3-4 ganger etter jeg bestilte. (når man sitter å sikkler i katalogen og venter får man lyst på mer og mer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår