Ermac Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Nettopp fått lappen og har lyst på en grei turbobil. Kan være RWD eller 4x4.. Må være i prisklassen 5000-15.000 kr. (Kan gå opp til 18k muligens) Har lite peiling, og trenger litt råd om hvilke turbobiler det fins. Jeg vet at Subaru L-serie har turbo og intercooler.. Gi meg gjerne autodb/finn-linker. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Ikke mye å velge i med dine kriterier.. Dropp enten 4wd , rwd, eller turbo, så er det mer å velge i :) Er vel muligens noen eldre volvo tic modeller som passer, men.. Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Nettopp fått lappen og har lyst på en grei turbobil. Kan være RWD eller 4x4.. Må være i prisklassen 5000-15.000 kr. (Kan gå opp til 18k muligens) Har lite peiling, og trenger litt råd om hvilke turbobiler det fins. Jeg vet at Subaru L-serie har turbo og intercooler.. Gi meg gjerne autodb/finn-linker. :) Turbobil til 5000? :hammer Om du vil ha for "ptssjjj" lyden kan du gjøre som meg, og kjøpe en TD varebil til 6000,-, rive av eksosen, og kjøre rakarør ut på sida. Men nå kjøpte jeg ikke den PGA turbo da :) Tror ikke du får en vill wastegatepoppende gateracer for 5000 er jeg redd. Da er isåfall det nærmeste du kommer: 740 TIC: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19897529 SAAB 900: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19917469 Peugeot Boxer: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20193991 Volvo 440, som trenger en god del rep: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20055251 Og heisann, der leste jeg at du skal ha RWD ja. Ja da er bare 740'n aktuell. 4x4 tror jeg du kan glemme. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermac Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Okey, dropp at jeg sa jeg skulle ha RWD eller 4x4. Må bare vite om flere turbobiler til den prisen. Kan være forhjulstrekk også. Jeg vet som sagt om Subaru L-serie som har både turbo og 4x4.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Ville gått for en billig volvo jeg:) 740 turbo går ofte billig. og er bra:) Men som sagt viss du er en av de volvo haterne, som det er en del av utti verden her... så har jeg ikke noen flere forslag.. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Toyota Hilux....... :) Linkene finner du selv ved å søke på de sidene du nevnte.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 740TIC til 15 000 er et vrak. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Greier du å finne en grei Subaru Leone så er jo det en mulighet, de tåler litt trim også. Montere IC, justere opp trykket til 1,3(høyere så får du fuelcut) så skal jeg love deg det leer seg. Ett par jeg jobba med som hadde en slik en, må påstå at den gikk overraskende bra, det var det vel noen M3 og M5 eiere som syns også tror jeg. Den jeg vet om den fikk riktignok rådebank, men den ble jo brukt til iskjøring på rallypigg, og fikk rådebank på ett gatebiltreff eller noe på sørlandet, og endte sine dager på ei mestatomt i Telemark. Men den ble jo kun kjørt hardt, og ikke all verdens vedlikehold. Faktisk bygd om til RWD på slutten. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Hvis du er heldig finner du en brukbar 740 med turbomotor (helst ft/fk-motor) i (øvre del av) prisklassen din. Hvis man ikke er så kresen mtp utseende kan man få noe slikt ganske billig, og da er det lite som slår den på "mest moro pr. krone" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Jeg solgte 740turbon min i sinne for 5 tusen, så det er jo mulig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg