Hallvardu Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Hei! er det noen som har prøvd å "konvertert" fra ny type front på 240 til gammel med runde lykter å lang grill? er det mye jobb? Har planer om et bil prosjekt nå. Tenkte nemelig å kjøpe en gammel 245 for å få denne fronten, men så er det et faktum at disse bilene nå er gammle å gjerne med mye rust, dårlig utgangspunkt når mann skal koste på litt på en bil. Så nå lurer jeg på om det er mulig å få til en gammel front på en 240 1990-93? Litt mere skjelden en den "vanlige" fronten tenkte jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Samme fremgangsmåte som ved bygging til nyere. På en såpass ny som etter 86 må du skifte delen under vinduet og. Denne er sveiset. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Nettopp. Metallet mellom frontruta og panseret, som ble endret fra 85- til 86-modellen, er i prinsippet det eneste "vanskelige". Dette krever skjæring og sveising. Alt annet ved å skifte ut fronten skal være greit. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 ja det ved frontruta var jeg klar over, og det er igrunnen alt jeg er klar over når det gjelder dette:) må jo se litt an hvor mye jobb det er iforhold til resultat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg