Speedfreak Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Hallo Har et problem med girkassen i min Golf 1,8 Gl. Når eg setter bilen i 3 giret spretter den tilbake i fri etter ei lita stund. Alle dei andre gira funker fint, bare 3 giret som faller tilbake. Det hender og at girkassen er vanskelig og få i gir, det er ein del slark i kassa. nokon som har eit svar på problemet mitt? Mvh Speedfreak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 du må nok belage deg på å bytte kasse om ikke så lenge...... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedfreak Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 ok, takk for svaret, va egentlig da eg rekna med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Er nok mer sannsynlig at giroverføringene dine er dårlige. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 du kan jo sjekke overføringene dine men jeg har lite tro på at de skal gjøre at den hopper ut av gear. overføringene på min bil har 355000 km på seg og gjør nytten de. gearkassa som jeg akkurat har skiftet derimot hoppet stadig ut av førstegir de siste 3 månedene og havarerte godt og grundig for en måte siden. det var ikke spon i olja det var olje i spona...... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfen2 Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Jeg ville se litt på overføringa før jeg tar ned kassen. Prøv og sett i 3 giret direkte på girkassen. Mulig du må prøve å starte bilen i 3 giret ned en bakke da. Kan også ta av staget på girkassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg