Omega<3 Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Hei, passer 6.5tommer høgtalere i dørena på ein Omega a 2.0 LS?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 er jo bare og prøve det? men ja di gjør det;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Hvis du kutter ut den "nettingen" foran høytaleren så å former til den høytaleren du vil ha så får du plass til mye rart:) skal du sette den der den originale står så, går kanskje høytaleren/magneten i vinduet når du ruller det ned. vær forsiktig når du skal ta av det dekselet, det brekker fort:S var ihvertfall derfor jeg har gjort det slikt på mine omegaer:) Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Har ikke fått bilen hjem fra verkstaden enda, så derfor jeg ikke har prøvd:P men planen var jo å sette de i der de orginale er, mn får se hvordan det går:) får nok bilen hjem om noen dager:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Men noen som hvet hva det koster å få registrere bilen å få skilt?:P vet at forsikringa blir på 4000kr, og til tollvesenet 1500kr? skilt 500kr?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timon Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 (endret) Omreg. koster 1529,-. Skilt kosta 100,- sist je kjøpte her i våres. Så lenge bilen er EU ok, betalt årsavgift og itte har noen andre heftelser, er det vel bare forsikring og omreg. + skilter som koster. PS: Vær forsiktig med å børne med Omega'n din om du har den tynne mellomakslinga, og lille kardangklokka(som dessverre sitter på alt for mange 2,0i.). Mellomakslinga har en lei tendens til å vri seg av på midten, og kardangen knuser innvendig. Har brukt opp en kardang alt på min 2,6(sjølom den er av store typen), så venter på å setta inn en kardang fra en 3,0l 24V. Gudd løkk;) Endret Desember 10, 2009 av timon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Bilen blir EU-godkjent på tirsdag:D Hmm viste ikke att dette kunne sje!! har sitt att mellomaksling er tynn på den ja! Blir lite børning på meg! Men takk for hjelpa:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg