nilsenstian Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 hei. har problemer med at det "hakker" under kjøring på varm motor? nålen på speedometeret dropper fort ned og opp igjen, med jevne mellomrom. vet ikke om det har noen sammenheng med hakkingen. noen som har hatt lignende problem? takker for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Footy Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 hei. har problemer med at det "hakker" under kjøring på varm motor? nålen på speedometeret dropper fort ned og opp igjen, med jevne mellomrom. vet ikke om det har noen sammenheng med hakkingen. noen som har hatt lignende problem? takker for svar ;) Jeg har samme problem, skulle til å legge inn et innlegg men henger meg på ditt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 dere må nok presisere litt mer om noen skal svare. Hvilken motor osv? Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsenstian Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 1,6l 1998 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 1,6l 1998 mod Tror de fleste 1.6 vagene har dette problemet en eller annen gang. Har det selv på Golfen min 99mod samme motor. *Luftmengde måler er vel en svakhet på disse bilene...? Mulig det også kan være pluggene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Footy Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 får jeg da samme svar om jer sier at jeg har 1.4l 1998? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsenstian Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 fant ut av at verkstedet ikke hadde festet en plugghette, eller at den ikke hadde festet seg skikkelig siden den var ødelagt. byttet den og alt var i orden, speedometernålen sluttet også å hoppe. så ingenting var i veien med min luftmengdemåler som kanskje var tanken ;) ville ha skjekket alle pluggledningene ;) er ikke så dyr heller, ca 100 per stk eller noe sånn på møller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg