street racing Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 i løpe av kvelden og natten i går gikk jeg ned til 80 plass. får se hvor jeg ender opp i løpe av dagen. er ikke mye som skiller plassene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Er veldig vanskelig å kjøre seg ned nå ja.. Begynner og bli ganske tett om plassene. Selv kjørte jeg meg ned til 83. plass (tror jeg det var..) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
street racing Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 etter litt kjøring gikk jeg fra 80 - 50 plass.. men tar ikke lange tiden før jeg synker igjen. orker ikke spille hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 etter litt kjøring gikk jeg fra 80 - 50 plass.. men tar ikke lange tiden før jeg synker igjen. orker ikke spille hele tiden. Er ikke lett og holde seg lavt nei.. Jeg har klart å spille på meg en skulderskade kjenner jeg!:partyon: Men blir jo mer spilling etterpå:race Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg