LuxXxuS Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 god dag:) jeg er nødt til å lakere/male 240 min. så tenkte jeg på lilla oppe og svart nede men jeg treng å vite hvor mange liter jeg omtrent treng viss jeg skal lakere den. jeg tenkte på 2-3 strøk. håpa noken kan hjelpe meg med dette:) Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Kommer helt ann på om du skal lakke utvendig og innvendig,bare utvendig,hvilken farge,om det er god eller dårlig dekk i den,og om du har sprøytet før eller ikke. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 ca 2,5 liter + tynner og herder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuxXxuS Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 ha ikkje lakket noko spesielt nei:P kansje noen kan gi meg et lynkjapp kurs hva jeg må passe på og framgangsmåten:p bli vell berre utvendig... veit ikkje heilt enda hvilken farge? noen forlsag.? er en 244 :P tenkte å kanskje male den lille oppe og svart nede :P Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Tror det vil se en smule harry ut =P Ikke at det er noe galt i det. Benga eller vanlig billakk ? Eventuelt båtlakk, som er mye billigere og bedre enn benga ? Benga, Quick osv: Signalrød, vanlig rødfarge.. Navnet beskriver vel godt fargen egentlig =) Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuxXxuS Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 bli lilla med svart panser:P kjøpte biltema lakk på boks :P kjøpte rundt 5 liter. vil det holde? Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Spørs hvor spandabel du er med strøkene. 5 liter er MYE lakk! Last opp bilder, før å etter ;) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg