arnesheim Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei, Servostyringen kutter ut av og til og jeg gikk på Biltemea for å kjøpe servoveske, der ble jeg anbefalt å kjøpe "TRANSMISSION OIL SEMISYNTHETIC" (ARTIKKEL NR 36-341) det er bilde av en automat girspake på bildet. Er det noen som har noen formening om dette er rett olje å bruke? Jeg skulle også gjerne hatt et nytt lokk til servo tanken også, noen som vet hvor disse kan kjøpes, gjerne uorginalt. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 det er bare å fylle på. bruker ATF 320 på min Astra G ihvertfall(Automat kasse olje) Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnesheim Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Så bra takker for raskt svar:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg