Daywalk3r Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 hei, da er jeg på utkikk etter en focus, har en som jeg har blitt tilbudt - 1,4 lurer på åssen er disse i motorstyrke i forhold til 1,6? jeg har med meg en del folk gjerne på langturer til sverige bla. til og fra jobb ettersom jeg pendler mye. lurer litt på åssen er 1,4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Focusen er så høyt giret at med litt last blir 1,4 veldig slapp. Må bruke lave gir, høyt turtall og ergo høyt bensinforbruk Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_a4 Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Jeg har sjøl en 1.6 og mener at det er d minste man kan ha for å kunne få en grei kjøreopplevelse på norske veier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daywalk3r Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 ok, takk for tilbakemeldinger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg