FirstPrice Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei. Nå har jeg klart å ødelegge gjengene i bunnpanna på Bmw-en, å det har sprekt opp litt. Jeg vil da gjerne vite hvor jeg kan få tak i en "sylinder-foring" med gjenger som jeg kan sveise inn i bunnpanna, istede for å borre opp og gjenge og sveise rundt igjen. Like greit. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Kjenner du noen som går mekanisk linje, TIP eller Produksjon og industriteknikk så kan de lage en slik foring for deg.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hva med å sveise på en alumutter og skru inn en skrue? Vet ikke om ordet du er ute etter er en veldig liten muffe i aluminium. Det du kan gjøre er å skaffe deg en liten bit fra en alubolt, og borre og gjenge opp den. Ellers er det enkleste å skaffe seg en mutter i alu og sveise den fast. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Er vel like greit å få tak i ny/brukt bunnpanne? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 (endret) Ny/brukt bunnpanne er egentlig det samme. Har tilkobling for oljeretur fra turbo ol på denne, så kan like gjerne fikse min egen + at det blir billigere. Evje, ja, kan se på saken! Jeg får dra opp på vgs. Ligger jo oppi veien her også.. http://www.industrinett.no/wsp/tess2/frontend.cgi?template=node&nodeid=39612 En slik en, bare i alu, å jeg får sveisa den inn hadde vært genialt! Eller en 90grader. Genialt hadde det vært. Endret Desember 6, 2009 av FirstPrice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg