Stokkvik Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei, har en Audi A4 B5 1,8 20v quattro. Når jeg kjører øker en summing i takt med farten, ikke turtallet.(høres ut som det kommer fra girkassa) Tenkte jeg kunne skifte olje på kassa og høre om det var noen forskjell. Hvor mye og hvilken olje som skal på?` Og hvor er på fyllinga? Tuuusen takk for svar :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stokkvik Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Nokon som kveit?;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Lurer på om det ikke skal brukes GL5 på kassa pga diffen, men usikker på dette dessverre... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 (endret) Du kan fint bruke 75/90 olje, type GL5. Fullsyntetisk er bra til disse. Går vel med opp mot 3liter vil jeg tippe. Endret Desember 19, 2009 av VWgolf1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Nå var det vel heller ingen som snakka om bakdiff, men framdiff. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg