Gå til innhold

Ny Audi A4 Allroad bestilt. Nå eid i ett år

Ranger emnet


Audi-quattro

Anbefalte innlegg

ah oppi der ja :)hærlig å tenke litt på hvor ting er der oppe hehe. Det er en gos stund siden jeg var der sist ;)

Tenk om alle var like vaske gale som oss, dæven for en vaske kø det hadde vært da!! hahahaha

Har vasket min i dag igjen, HATER salt og veigugg!!!

 

Problematisk å vaske i været som er her nå.. 10 blå idag og iskald nordavind fra alle kanter! :D Og vi har ikke annen bil en brodern sin passat som er kjørt 200.000km på grusveier på vestlandet, så det er ikke mye lakk igjen å vaske på, haha :D

 

Hvis alle kjøpte audi med quattro hadde man ikke trengt salting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spørsmål:

Er girvelger på skjermen som er mellom speedometeret og turteller standard på bilen jeg får?

Er FIS skjermen jeg snakker om her, som befinner seg midt mellom turteller og speedo? Eller er FIS skjermen i midtkonsollen?

 

Tenkte jeg skulle polere og vokse bilen med EN gang vi får den, men det er i februar, får håpe på plussgrader ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

Er girvelger på skjermen som er mellom speedometeret og turteller standard på bilen jeg får?

Er FIS skjermen jeg snakker om her, som befinner seg midt mellom turteller og speedo? Eller er FIS skjermen i midtkonsollen?

 

Tenkte jeg skulle polere og vokse bilen med EN gang vi får den, men det er i februar, får håpe på plussgrader ;)

 

Den er imellom turteller og speedometeret. MMI er skjermen til høyre i midtkonsollen ;)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, du skal ha for et godt comeback! :D

Jeg ville heller kjøpt en audi med quattro og lite utstyr i stedet for forhjulstrekk med masse utstyr, men hei, det er meg og jeg bor i tromsø med vinter 9 måneder av året ;)

 

Hehe smaken er som baken..

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du svaret på første spørsmål? Er girvelger standard?

 

Noen går for utseende, noen går for praktikalitet og handling ;)

 

Så nettopp hovmester'n, blir aldri lei :D

 

Fikk ikke med meg Hovmesteren i dag :(

Har du valgt kjørekomputer mener jeg at det følger med ;)

Jeg hadde ikke det, men etter en runde med Vagcom så hadde jeg det :) Sitter bare å teller gir nå hehe

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår