Gå til innhold

Førstebil en golf!

Ranger emnet


pelsen

Anbefalte innlegg

Ja så ble det en golf på meg også, plana var å kjøpe meg en vr6 men fant ut at en førstebilen kan komme oppi mye rart.

Bilen er en 86mod Golf 1,8 CL. Den kom med Rs front og 90fanger bak, men vet ikke om jeg skal ha en clean style og ta av rs fangeren.

 

Bilen har også Simons effektpotte og er en ok lyd egentlig ;)

Men tenkte å kjøpe inn et kon-filter evt de de selger på autospar, noen meninger om det?

 

Og bilen SKAL senkes, så ta det med ro folkens, ja og den ser ut som en monstertruck :D

 

Hadde problemer med at dynamoen var vrien å ladde, måtte gi litt gass for at den skulle kobles inn, men feilen fant jeg for ut at det var brudd på ei av ledningen som gikk ut av dynamoen.

 

Ang hvor varm skal motoren være? Nåla er farlig nær max men den stopper på en viss plass og holder seg der, men jeg syns den er farlig nær max altså..

 

Jau dette ble litt av en rotete thread, men håpe dere skjønner noe iallefall :rolleyes:

Cya in my sigth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pelsen

...men vet ikke om jeg skal ha en clean style og ta av rs fangeren.

 

Hvis jeg var deg ville jeg bytta ut RS-fangern. Synes ikke den er veldig pen. Er kanskje litt for vanlig med 90-fangere, men det ser bedre ut.

 

En ting til...

 

Er bakluka sveisa med Photoshop eller.no? Synes det er noe galt på bilde nr. 2

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil pelsen ! Tøft med clean bakluke !

 

Når jeg starter min motor når den er varm, så må jeg gi litt gass (Ca 2500 omdr) for at den skal starte å ladde. Jeg har ny børste, så det er ikke noe med den. (når den er kald får den såppas med turtall pga choke systemet at den automatisk begynner å lade).

 

Montro om jeg også har kontaktfeil en plass ??

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elanzer

hvorfor ikke satse på jetta / rallye front ? firkantete lykter passer på firkantete biler :D ville nå selv godt for rallyen men jettafronten er lettere å skaffe da :rolleyes:

 

og flere tusen kroner billigere.. komplett rallyefront koster ca 9000kr med lykter og dritt

New Beetle

....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår