mazdaeiger Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Hei! Har en 90mod mazda 626 2.2i jeg sliter med ujevn tomgang på, spessielt når den er kald. Men av og til når den er varm også.. Problemet mitt er omtrent helt likt med han her: http://www.mx6.com/forums/626-general/216690-92-626-2-2l-cold-idle-high-fluctuating.html Kan noen tenke seg hva det kan vere? Det har vært slik siden jeg kjøpte bilen for et par år siden.. Har akkurat tatt en liten service på motoren der følgene har blitt gjort (uten at det har blitt bedre) *olje/filterskift *nye tennplugger *nye tennkabler inkl.coil kabel *nytt bensinfilter *nytt luftfilter *justert tenningen *flusha radiator og skiftet frostvæske Skal også skifte rotor og fordelerlokk snart. Kan man rengjøre/fikse tomgangsregulatoren på desse modellene? Kostet over 11 000kr for en ny en så det blir ikke aktuelt :) På forhand takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg