joono Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Hei ! jeg har en Audi A4 99 mod 1.8tq, jeg sliter med ladetrykket, bilen er chippet, men den lader bare 0.5, den lader 1.2 bar når motoren er varm eller i 4. og 5. giret, jeg har prøvd og bytte Plugger, luftmassemåler, n75 ventil, coiler og trykktestet for lekkasjer er det noen som kan hjelpe meg ? nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal prøve, turboen har ikke noe slark, takker for tips og svar mvh jon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 kan ikke være n75 h eller J eller hva f... den heter, kan være resirken som bare slipper igjennom? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joono Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 det glemte jeg og skrive, ny resirk også, jeg har bytta n75 ventilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Kanskje wastegate spjeldet i turboen har begynt å forsvinne.. Dat blir det ivertfall lite laddetrykk uten att motoren går i nødmodus Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 hva slags resirk har du satt i igjen? den orginale? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg