esekiel Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Hei! Har noen montert grøftlys på golf 4 selv før?? Skal montere på min nå, men har lyst til å høre noen erfarninger først! Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xthomas Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 hei:) jeg har monter tåkelys/grøftelys selv, jeg syns ikke det var vanskeling:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 går greit det, eg gjorde det på min.. men greit vist du får tak i ein lys bryter med grøftelys fremme på.. det kjøpte eg på ebay.. greit å slippe å ha u-orginal bryter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 hvordan gjorde dere det med kabling ogsånn da? hvem grøftelys bestilte dere? Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 (endret) Bare viser deg før du spør, tilfelle du ikke visste det. Trykk inn, vri om, dra ut.. ;) Endret Desember 7, 2009 av elwood84 Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Det viste jeg, men takk:) Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen118 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Bare viser deg før du spør, tilfelle du ikke visste det. Trykk inn, vri om, dra ut.. ;) HeHe, Du aner ikke hvor lenge jeg holdt på og tukle med den bryteren før jeg fant ut den teknikken:P Holdt på ca en en time i går, så ringte jeg møller, så kom de med den teknikken:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg