Gå til innhold

FM 3 - Supercar series

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

Har ikke bilde enda, skal se om jeg får fiksa det i mårra eller noe slik.

 

Trans-amen er Highway Patrol ja, så du så nok ikke feil. De er ganske like de to bilene der så lett å ta feil hehe. brukte ikke ny-camaroen sist.

 

Hehe, da får vi highway patrole de andre neste gang da:) Faen, gidder ikke kjøpe ting på storefronten, så driver å lager 7-punkters stjerne :S Hvorfor skal de gjøre det så vanskelig! Helvetes snuten! Hehe :D Tenker jeg prøver å få på noe protect & serve og call 911 osv, litt ironisk i grunn da chevyen i seg selv er en rullende dødsulykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en 7.31.9xx runde, men den var ikke clean, var en del klatring på diverse curbs og litt småkutting her og der pga. vill satsing.

 

7.33.8xx som clean lap med F355, 7.33.5xx med F40 og 7.33.2xx med 512 TR.

 

Nice! Tviler på at jeg klarer noe under 7.40 noen gang, nå har jeg vel og merke ikke downforce og jeg har originalmotoren.. Det er vel mer skills enn bilen som gjør de tidene dine, men kanskje den går litt bedre med den nye motoren? Blir sikkert 200k for å bytte motor og trimme den, så jeg får vel bare holde ut så lenge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da får vi highway patrole de andre neste gang da:) Faen, gidder ikke kjøpe ting på storefronten, så driver å lager 7-punkters stjerne :S Hvorfor skal de gjøre det så vanskelig! Helvetes snuten! Hehe :D Tenker jeg prøver å få på noe protect & serve og call 911 osv, litt ironisk i grunn da chevyen i seg selv er en rullende dødsulykke!

 

To punish and to enslave?

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To punish and to enslave?

 

Lol, får bli det ja! ^^

 

hp1.jpg

 

CAhp9.jpg

 

Ble vel ikke så værst det? :D Sola står rett på så dekalene lyser opp en del, og jeg får jo ikke satt på blålys med ellers er det vel ikke så ille, få på litt mer stash så blir det sikkert kos^^ eller, punishment! Litt usikker på hva jeg skal gjøre med blålysene, prøvde litt forskjellig og endte opp med litt random hvitt innimellom så det ser litt mer levende ut, og vil tro at det kan se ganske skummelt ut i speilet slik det er nå:D

 

hp3.jpg

 

hp5.jpg

Endret av erkeurpurgwurg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det er en del høyhastighetsbiler i denne serien.stemmer det?

lite forzakit å se

 

er mye å gjøre for tiden så får se om jeg hiver meg med på noen race igjen snart

 

Tja, 355'en min gjør ca 350 på langstrekka på Nürburgring vertfall, men er vel noen av de andre bilene som er bygd mer for grep(forzakit osv) så er vel litt av hvert :) Downforce er jo for pingler! :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 355'en min gjør ca 350 på langstrekka på Nürburgring vertfall, men er vel noen av de andre bilene som er bygd mer for grep(forzakit osv) så er vel litt av hvert :) Downforce er jo for pingler! :drive2

 

husk at det kjøres andre baner enn Nürburgring og Lemans, greit å ha litt feste på baner som Laguna Seca , Silverstone osv...

ifg reglene er det jo ikke lov å bytte setup mellom banene så jeg vil tro at en mellomting av en setup er det beste :idea:

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Og husk... toppfart er ikke alt, hjelper ingenting hvis du ikke har grep til å klare svingen. Jeg kjører med helt max downforce på både F355'n og Testarossaen, begge gjør likevel rundt 320 på strekka på Ringen. Ringen og Le Mans er baner som er med hver gang, men som GTFIVE nevner så kjøres det jo andre baner som er vesentlig mer teknisk. Vil anbefale dere som kjører uten downforce å revurdere det. Selv om dere mister en del topphastighet vil grepet dere får i svingene gjøre at dere totalt sett kjører fortere. Det reduserte grepet som er, uten downforce, kan fort føre til at det blir torpederinger og ellers unødvendige smeller. Akkurat på det kjører jeg ei tøff linje. Småkunffing er greit, men torpederinger eller unødvendige påkjørsler ellers er det ingen toleranse for.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferarrien med ekstra brede bakdekk og slicks sitter faktisk veldig godt på selv uten ground effects, virker vertfall sånn foreløpig :D Skal vertfall gå an å kjøre uten å rive med seg hele feltet i hver eneste sving eller torpedere etter hver langstrekke ^^ Spørs om den henger på i det hele tatt uten grusomme riskokervinger osv, men den er vertfall morsom å kjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fler som har ytret ønske om det nå, så da kan vi godt flytte det til onsdag. Men da blir det ganske tidlig på kvelden, klokka 19:00 for å være nøyaktig. Jobber tidlig på torsdag.

Photoshooten tar ikke så lang tid, blir bare å bruke noen minutter på å line opp bilene, kjøre runden på Bugatti, og that's it. Deretter tar vi racene.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mulighet til å komme på før klokka halv åtte i morgen, men har mulighet etter det :)

 

Har tuna mer på Camaroen nå, sitter som et skudd i svingene :D Må bare motstå fristelsen med å gi på for mye gass, for da spinner den! Tok også noen bilder, men kommer ikke inn på forzasiden så de får vi vente litt med :)

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår