michaelaudi Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 har kjøpt meg en 97 mod a3 1.8t Bilen starter helt fint og greit. men hvis jeg lar den stå eller kjører den så stopper den brått etter 10-15 min. det er ikke no fusking eller no slikt. tenninga blir bare kuttet brått. og da vil ikke bilen starte igjen, jeg må vente en stund og da starter den. noen som har no svar på hva dette kan være?=S takker for alle tips hilsen Michael! Siter 1995 Audi RS2 2.2TQ 1995 Audi S6 2.2tq-kondemnert =/ 1993 Audi V8 4,2l-solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 startsperra som slår seg inn kanskje. får du start på den rett etter den har kubba brått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 er batteriet gammelt? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Startsperre tror jeg ikke på. Om det er problemer her stopper den etter 2 sekunder. Batteriet er nok også OK om du får startet bilen. Er du sikker på at det er tenninga som blir kuttet? Kan jo evt. også være bensintilførsel. Har du sjekket om det er gnist på pluggene? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Jeg hadde samme problemet med min a3. Den stoppet plutselig midt i byen også av og til:scared Feilen da var brudd på en ledning som gikk til bensinpumpereleét. Byttet ledningene og releet og merket aldri noe til det etterpå :) Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg