Evelen Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Ok, da basser ikke de min, hadde vert nice med noe til sedan. btw, hvordan bestes dem, lim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Kan bare opplyse om at det er en høgger i Lillesand iallfall, ned mot Lillesand fra motorveien (birkeland-avkjørselen) på den lange strekningen mellom nye og gamle E18 :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 (endret) Her ser du de led-baklyktene på bil...bilen på bilde er også en 3B... Endret Desember 3, 2009 av coworth-racing Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Hvor skaffer jeg dem der coworth-racing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Vær så snill.. ikke kjøp deg de led-baklyktene. Ser jo skikkelig jalla ut. Gå heller for 3BG baklamper! Ser bilen nyere ut også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Passer 3GB lamper da? Kan du gi meg link til noen som passer til min sedan? Bør være i norge og ikke altfor dyrt. Jeg har Mørkeblå lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Du har sedan ja.. Har kun funnet til stasjonsvogn. Men sjekk på nbfbildeler.no ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Var ikke mye fint på den siden der :p Kunne ikke finne par heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Det så jo ut som en grei side. Ser disse greie ut? http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DLVWR77J&vg=11110&vgpath=Varekategorier/499/954/985/9290/11110 Ser den er ganske billig, samt på lager, det er et par ikke sant? Følger monteringsutstyr med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Ok da kjøper jeg dem senere i kveld med mindre noen kommer med "motargumenter" i mellomtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 da var de bestilt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Er nok 2 stk ja og følger sikkert med monteringsutstyr.Er en ganske bra side og bra service. Vil ikke akuratt skryte av service'n til BS... De tok en og en halv månde før jeg fikk hovedlyktene mine, og en kompis av meg venta en månde på en frontfanger...og når han ringte til de hadde fangeren ligget på lager hos de i 2 uker, uten at de hadde sendt den vidre... Så kan ikke regne med at du har lyktene før jul, med mindre du maser på de en gooood del... men en fordel med BS, er at de sender via postordre...mange andre steder må du forhåndsbestille... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Ok, har de fått lyktene, dem ser slik ut: Eneste problemet er at det ser ut som noen av pærene mangler :o Er det normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 er ikke det bare å koble til og se om alt fungerer da? :D på orginal lykta til passaten min er det 1 slot som ikke skal ha pære. Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg