prehag Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Hei lurer på om det er forsvarlig å lakkere bilen min, skal bare lakkere et par steder ettersom litt overflaterust er tatt. er ca 0*c til -6*c nå om dagene, i garasjen holder denne temperaturen seg lik. har en 300w lampe som kan gi litt varme til stedene, men hvordan fungerer det? blir lakken stygg eller er det bare tørketideN som blir lengre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 sjeldent en god løsning.. blir sjeldent pent. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Lakken vil ikke flyte skikkelig utover når det er så kaldt, tørketiden vil også bli lenger. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holden2 Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Jeg la slipegrunning på et prosjekt jeg ståker med for litt over en måned siden. Satte opp 6 stk 500w lyskastere i garasjen, rettet mot stålet bilen, uten at det hjalp så mye. Ga i det minste litt varme i lokalet. 1000w vil nok ha betydelig større effekt, og da får du kanskje stålet varmere og. Grunninga var PPG D839, med D803 hurtigherder og D808 hurtigtynner. Forholdet var 4:1:1. Utrolig nok var den omtrent støvtørr etter 5 minutter, selv om det nesten var 0 grader ute, minimal varme i metallet, og maks 15 grader i garasjen. Pga noen innkjøringsproblemer ble det sig et par plasser, men omstendighetene tatt i betraktning synes jeg resultatet ble bra. Er det selve sluttstrøket du skal legge eller grunning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 det går men ta deg god tid med en varmluft pistol så lakken tørker. ( men, ikke og annbefale mtp en strøken lakkering !!! ) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugrud Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Lakken vil renne veldig lett! Også vil du nok få mange små "hull" i lakken din! Siter Audi S4, 1993 mod Ski-doo 600RS, 2008 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg