AmoeN Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 (endret) Har et j*vlig irriterende mysterium med min 240 gle b230f. Bilen jikk som den skulde før jeg kjørte den i garrajen. Jeg skulle bare skifte et stag bak på bilen som består av 2 bolter. Etter jeg skiftet staget så skulle jeg kjøre ut av garrasjen så starta den ikke og jeg fant ut at jeg ikke hadde gnist. Som sakt, eneste jeg gjorde var og jekke den opp på klokka og skifte staget. Jeg har prøvd dette ifra en annen b230f: -Coil -Begge hjernene -Bensin rele Har sjekka om det er forbindelse ifra coil til fordelern og det var det. Det kommer 8v ut av coilen ved kinning, noe jeg tror er lite. Tips? Endret November 30, 2009 av AmoeN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo1 Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Tenningsmodulen? Sitter på innerskjermen ved batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AmoeN Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Etter litt sjekking her og der så tror jeg det er hallgiveren på fordelern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 om det ikke er LH2.2 du har som er veldig usansynelig så har ikke du noen hallgiver, du har svinghjulsføler. LH2.4 på de aller fleste 240`er med F motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 bak på en 240 er det veldig lite med jording. men det er typisk at bilen bare slutter å gå når det er noe galt me tenningsmodulen. som regel lite forvarsel når den blir kaputt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AmoeN Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Jeg har LH2.2 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AmoeN Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Er det noen i M & R eller Sør trønderlag som har dette? eller er det noen som kan sende meg en halvgiver som passer til b230F ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg