Hansen89 Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Ringene på fjærene ligger å gnir inntil hverandre, hvorfor? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Ingen som vet? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 den fjøra ser passelig deffekt ut. hadde tydeligvis ikke nok spenn i seg til å holde høyda på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 den fjøra ser passelig deffekt ut. hadde tydeligvis ikke nok spenn i seg til å holde høyda på bilen jævla rart siden fjæra er helt ny:S Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Kan jeg kreve igjen pengene mine for fjærene? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Kan jeg kreve igjen pengene mine for fjærene? Helt klart, du har jo fått ei fjær som ikke holder mål.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Helt klart, du har jo fått ei fjær som ikke holder mål.. ;) Sendt mail på at fjær var defekt og at jeg vil heve kjøpet. Så for se hva jeg for til svar:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Sendt mail på at fjær var defekt og at jeg vil heve kjøpet. Så for se hva jeg for til svar:) Regner med at det går veldig greit, du må sikkert forklare nærmere hva som er galt + sende bilder, så går det nok bra..:) Dersom det ikke gjør det, anbefaler jeg deg å lese litt på http://www.forbrukerradet.no/;) Denne siden har hjulpet med maange ganger :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Regner med at det går veldig greit, du må sikkert forklare nærmere hva som er galt + sende bilder, så går det nok bra..:) Dersom det ikke gjør det, anbefaler jeg deg å lese litt på http://forbrukeradvokaten.no/;) Denne siden har hjulpet med maange ganger :thumb Ja, må helt sikkert sende bilde. Bilder sier jo mer enn 1000 ord så:D Og ser jo ganske lett på bilde at det er noe som ikke stemmer:D Ja, takk skal jeg gjøre. Men for håpe det går lett for seg Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Slik lå fjærene på alle mine biler med senkefjører fra kr 2500 og nedover i pris. Fikk fortalt "at det blir bare slik med senkefjører". Syntes uansett at den ble "for hard i rompa" over standard norsk vei (terrengløype)så jeg skaffet meg skikkelige gassdempere bak. Da ble det bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Slik lå fjærene på alle mine biler med senkefjører fra kr 2500 og nedover i pris. Fikk fortalt "at det blir bare slik med senkefjører". Syntes uansett at den ble "for hard i rompa" over standard norsk vei (terrengløype)så jeg skaffet meg skikkelige gassdempere bak. Da ble det bedre. Javel! Sinnsykt irriterende å høre på den "klakke" lyden hver gang man kjører over en dump da! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 defekte dempere eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 dempere har ikke noe med saken å gjør, fjørene som skal holde høyden uansett om demperne er deffekte eller ikke. og senke fjører er ikke sånn. disse fjørene er rett å slett for slappe og dårlig kvalitet på stålet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 dempere har ikke noe med saken å gjør, fjørene som skal holde høyden uansett om demperne er deffekte eller ikke. og senke fjører er ikke sånn. disse fjørene er rett å slett for slappe og dårlig kvalitet på stålet. Som jeg sa. Billige fjører! Men det hjelper altså litt på å sette på noen skikkelige gassdempere bak. De fleste Opler har oljedempere bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 For å komme med en småfrekk off topic: Var det mye arbeid å montere fjærene? Har vurdert senkesett på min i evigheter, men er litt redd for at det blir for mye arbeid for en grønnskolling som meg :) Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg