Oleee Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Hei! Har kjøpt meg en Pioneer DEH-7500MP spiller, og sitter i en VW Golf 95-modell. Problemmet er at når jeg setter i en CD og spiller den av en times tid eller noe rundt der, og tar den ut...så er den jævla varm! :( Samme er det med spiller'n! Hva kan være grunnen til at dette skjer? Har jeg koblet noe feil? Er det fordi jeg bruker den innebygde forsterker'n? Tusen takk på forhånd!! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 det blir varmt det, blir ikke mindre pga det er vinter og du har max på varme apparatet.....siden dette ligger bakom spilleren Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 som macgayver sa er dette helt normalt. alle spillerene jeg har hatt ble sinnsykt varme ihvertfall. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by even_e84 som macgayver sa er dette helt normalt. alle spillerene jeg har hatt ble sinnsykt varme ihvertfall. Så dette får jeg ingen alvorlige konsekvenser av? Ikke noe å bry seg om altså? Har det litt og si om at jeg bruker den innebygde forsterkeren også...? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Oleee Så dette får jeg ingen alvorlige konsekvenser av? Ikke noe å bry seg om altså? Har det litt og si om at jeg bruker den innebygde forsterkeren også...? Det har mye å si ja! Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Men hvis du kjører VAG biler så er dette ett større problem enn på mange andre merker da VAG har så inni @£€£24@!! elendig plass i dashen. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Rockford Seat Men hvis du kjører VAG biler så er dette ett større problem enn på mange andre merker da VAG har så inni @£€£24@!! elendig plass i dashen. Må si meg enig der!!! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by nissan s13 Det har mye å si ja! Det har det ja? Tenkte meg det skjønner du... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Har satt inn i spillere i mange forsjellige VAG biler og på det omerådet suger de lut. .. På min Seat Arosa måtte jeg frem med Dremelen og fjerne en helv"¤"# stor plast dings som gjorde at spilleren ikke gikk helt inn i org. monterings hull. Til dvd spilleren tok jeg bare å heiv ut lufte dyser/kanaler :rolleyes: Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by Oleee Hei! Har kjøpt meg en Pioneer DEH-7500MP spiller, og sitter i en VW Golf 95-modell. Problemmet er at når jeg setter i en CD og spiller den av en times tid eller noe rundt der, og tar den ut...så er den jævla varm! :( Samme er det med spiller'n! Hva kan være grunnen til at dette skjer? Har jeg koblet noe feil? Er det fordi jeg bruker den innebygde forsterker'n? Tusen takk på forhånd!! :) Bare kjør,spill og vær happy. Faktisk låter lydutstyr bedre når det oppnår en viss varme, derfor bør du være glad for at den blir litt varm. Mener jag leste et sted at CD-spillere er laget for å tåle en varmegang på 80 grader celcius, noe som er relativt varmt. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 om den blir for varm får du bare opp en mld der det står "heat" i displayet. den slår seg av og kommer når den har kjølt seg litt.. var litt slik i den gamle bilen min Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 At VAG biler har dårlig plass i dæsjen skal jeg faen av meg si meg enig i Lars, en helvetes jobb å få plass til skjerm, spiller og no 7" !!! Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Det vet jeg alt om :-) Gleder meg til å se/høre tralla di snart. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg