sleeks Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Hei! Lurer på om Golf cab understell passer på vanlig? Er dette akkurat samme eller? Har kommet over en 1.8 cab som har knapt rundet 100 000km, så jeg tenkte å bruke til å fikse eneren min. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 ja alt det passer :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Takk for svaar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Men pga. at Cabrio er tyngre og har stivere fjærer blir bilen veldig høy. Lånte meg fire slike fjærbein ifm. EU-kontroll for to år siden og bilene ble høyere en noen annen Einser jeg har sett (for originalt ser de litt ferielasta ut - men ikke med Cabriounderstell). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg