Peugeot-406 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Men hvis jeg ikke spiller på fullt så vil jo forsterkeren få nokk strøm eller anlegget vil produsere nokk strøm til forsterkeren da? :) + at en vanelig forsterker koster jo mye da vel? skal ikke cashe ut med så mye nå skal bare ha noe i mellomtiden før jeg kjøper ordentlig :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 er ikke helt sikker på hva du mener der men... en kompis av meg hadde bil stereo på rommet sitt og med et kraftig batteri som lades litt innimellom funka det som bare det Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 ok. Du har ikke bilde av subben? har ikke sett den enda :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 har du det ennå? har du det kjøper jeg det for 1k i dag!! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg